Malaria - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Daphne Groenendijk - WaarBenJij.nu Malaria - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Daphne Groenendijk - WaarBenJij.nu

Malaria

Door: Daphne Groenendijk

Blijf op de hoogte en volg Daphne

14 Augustus 2014 | Ghana, Tamale

Van in het ziekenhuis werken naar zelf in het ziekenhuis behandeld worden. De diagnose die ik in ontzettend veel dossiers heb gelezen, heb ik nu zelf. Malaria. Leuk om de omgeving van een ander ziekenhuis te zien, maar minder leuk om zelf patiënt te zijn.

Dat de arts die mij behandeld de schrijver is van mijn Oxford handbook of tropical medicine is, maakt het dan wel wat leuker.

  • 25 September 2014 - 15:26

    Paula Blom:

    Het lijkt mij leuke ervaring om in dit land in het ziekenhuis te liggen. Het zal, denk ik , wel je hele leven bij blijven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Tamale

Tamale West Hospital

Voluntary work as a nurse.

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2014

Hand in hand

18 Augustus 2014

Steriel veldje

15 Augustus 2014

Ebola

14 Augustus 2014

Malaria

06 Augustus 2014

Zaklampje
Daphne

Actief sinds 26 Juli 2014
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 4906

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 01 September 2014

Tamale West Hospital

Landen bezocht: